Jak powstają ścianki medialne wykorzystywane w trakcie wywiadów i konferencji?
Ścianki medialne nazywane też prasowymi, są już nieodłącznym elementem różnego rodzaju konferencji, a także wywiadów. Rozwiązanie to stanowi doskonały sposób na przedstawienie nowego produktu, ale także na przykład zaakcentowanie podczas ważnego wydarzenia komercyjnego, artystycznego, czy sportowego jego sponsorów. Ich szybki montaż i elastyczność sprawiają, że są chętnie wybierane przez firmy z różnych branż. Jak powstają?
Czym jest ścianka medialna?
Ścianka medialna jest stabilną i trwałą konstrukcją, która pozwala na skuteczną reklamę, prezentacje produktów i innych informacji. Jest wykonana z wysokiej jakości certyfikowanego materiału umieszczonego na stelażu. Drukowane są na niej obrazy, logo lub oferowane przez daną firmę produkty. Powinna się ona wyróżniać grafiką, która przyciąga wzrok potencjalnych klientów. Najczęściej w trakcie wywiadów i konferencji umieszczane są na niej na przykład nazwy firm sponsorujących dane wydarzenie. Jej celem jest zainteresowanie odbiorcy. Powinna też tworzyć doskonale tło w czasie konferencji prasowych czy wywiadów, a nawet publicznego podpisywania dokumentów. Jak produkowane są ścianki medialne?
Ścianki medialne, prasowe i reklamowe produkowane są w podobny sposób przez specjalistyczne firmy takie jak DisplayPlanet. Zazwyczaj oferują one swoim klientom kilka gotowych wymiarów i kształtów tego typu elementów lub wykonują indywidualny projekt. Cały zestaw zawiera:
wydruk,
stelaż,
dwie metalowe stopki, czyli aluminiowe rurki,
torbę.
Dodatkowo czasem dodawane jest również oświetlenie. Za pomocą rzepów lub innej technologii, najwyższej jakości wydruk cyfrowy na płótnie jest mocowany do konstrukcji. Zachowuje on wyrazistość detali nawet skomplikowanych zdjęć i grafik i jest wykonywany na bardzo trwałym materiale. Z tego powodu ścianki często wykorzystywane są przez różnego rodzaju firmy przez wiele lat. Możliwe jest też stosowanie jednej konstrukcji do prezentacji wielu wydruków. Ogromną zaletą takich ścianek jest jego możliwość ich szybkiego składania, rozkładania i transportu.
Najlepszych efektów można się spodziewać, stosując modele o dużej powierzchni. Są one widoczne ze sporych odległości i lepiej przyciągają wzrok potencjalnych klientów. Własne oświetlenie z kolei zapewnia dobrą ekspozycję treści, nawet jeżeli w pomieszczeniu panuje niedostateczna ilość światła. Ścianki medialne dostępne są w szerokiej gamie wzorów na przykład w kształcie fali, które są znacznie skuteczniejszą formą reklamy niż modele z prostym frontem.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana