Artykuł sponsorowany

Jak wybrać odpowiednią wirtualną centralę telefoniczną dla firmy?

Jak wybrać odpowiednią wirtualną centralę telefoniczną dla firmy?

Prowadzenie i rozwijaniu biznesu wymaga stosowania z rozwiązań, które pomogą w bieżącym funkcjonowaniu przedsiębiorstwa, przede wszystkim w sprawnej komunikacji z klientami. Choć coraz częściej korzysta się z różnych form porozumiewania się przy użyciu narzędzi elektronicznych, to w wielu przypadkach szybszy i bardziej efektywny jest bezpośredni kontakt i rozmowa. W nowoczesnej firmie nie może więc zabraknąć centrali telefonicznej.

Dlaczego firma potrzebuje wirtualnej centrali telefonicznej?

Każda średnia i duża firma to zwykle dziesiątki lub setki pracowników, który na co dzień kontaktują się z klientami i współpracownikami. Wykonanie takiej ilości połączeń przy wykorzystaniu numerów zewnętrznych byłoby zupełnie nieefektywne. Do zapewnienia prawidłowej komunikacji niezbędna będzie więc centrala telefoniczna, zarówno dla połączeń zewnętrznych, jak i wewnętrznych. Klasyczne rozwiązanie w postaci fizycznego urządzenia, do którego dochodzą linie zewnętrzne, nie będzie jednak optymalne z uwagi na wysoki koszt zakupu oraz skomplikowaną i drogą konfigurację, a także obsługę. Znacznie lepiej sprawdzi się wirtualna centrala telefoniczna. Jest ona w stanie z powodzeniem zastąpić centralę miejscową, oferując większą funkcjonalność, łatwiejszą modyfikację oraz zdecydowanie niższe koszty działania.

Co może zaoferować wirtualna centrala telefoniczna?

Wirtualna centrala telefoniczna to sposób na integrację wszystkich rozwiązań telekomunikacyjnych – sieci analogowej, telefonii cyfrowej oraz GSM czy telefonii internetowej – przy pomocy specjalistycznego oprogramowania. Technologia PBX (Private Branch Exchange) w wersji cyfrowej daje możliwość wykorzystania VoIP (Voice over IP) oraz funkcjonującej w firmie infrastruktury sieciowej do obsługi połączeń telefonicznych. Za sprawą wirtualnej centrali telefonicznej można korzystać z IVR (Interactive Voice Response), samodzielnego łączenia się z wybranym działem dzięki prezentowanemu głosowemu menu i wybieraniu odpowiednich klawiszy. Połączenia mogą być kolejkowane, co jest niezastąpione przy obsłudze większej ilości połączeń. Możliwe jest także odtwarzanie dowolnych powitań czy tworzenie automatycznych przekierowań.

Jak wybrać wirtualną centralę?

Samodzielny wybór oprogramowania jest trudny. Najlepszą opcją jest skorzystanie z pomocy doradcy telekomunikacyjnego np. MOLL TELECOM SERVICE. Dzięki analizie potrzeb firmy będzie mogła zaproponować rozwiązanie, które najlepiej im odpowie i pozwoli na zintegrowanie centrali z istniejącą infrastrukturą IT np. wykorzystywanymi systemami CRM.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.